Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Замашкіна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Замашкіна О. Д. 
Проблеми розвивального навчання молодших школярів в українській педагогічній науці (60 - 90 рр. ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Д. Замашкіна; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уперше здійснено комплексний історико-педагогічний аналіз дослідження проблеми розвивального навчання молодших школярів у 1969 - 1990-х рр. Вивчено еволюцію відомих вітчизняних авторських систем розвивального навчання: загальнорозвивальної системи початкового навчання за концепцією Л.В.Занкова, діяльнісного підходу до формування повноцінної навчальної діяльності молодших школярів за концепцією Д.Б.Ельконіна - В.В.Давидова; цілісної системи розвитку молодших школярів у педагогічному доробку В.О.Сухомлинського. На підставі вивчення наукових джерел проведено порівняльний аналіз авторських систем розвивального навчання. Визначено тенденції та результати наукових досліджень української дидактичної школи у 1970 - 1980-х рр. (умов і методик формування загальнонавчальних умінь і навичок; особливості формування пізнавальних інтересів, творчих здібностей молодших школярів у діяльності різних видів) та 1990-х рр. (взаємозв'язок ідей розвивального навчання з інтеграцією та варіативністю, особистісно орієнтованими методиками навчання). Зроблено висновок про взаємозв'язок цих досліджень з процесами реформування української початкової школи: переходом від 4-річної до 3-річної у 1970-х рр., підготовкою та поступовим переходом до навчання дітей 6-річного віку усередині 1980-х рр. Розвинуто психологічний і дидактичний аспекти суті поняття "розвивальне навчання", з використанням порівняльно-зіставного методу визначено інваріантні ознаки цього феномену. Проаналізовано історико-педагогічні умови, за яких відбувалось дослідження проблеми протягом 1990-х рр. Висвітлено вплив розвивального навчання на педагогічну практику 1990-х рр, процес

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Замашкіна О. Д. 
Ідеї розвивального навчання в історико-педагогічному доробку вітчизняних дослідників першої третини ХIХ ст. / О. Д. Замашкіна // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 3. - С. 140-150. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічні ідеї видатних діячів українського шкільництва першої третини ХIХ ст.: С.Ф.Русової, Т.Г.Лубенця, Я.Ф.Чепіги. Акцентовано увагу на ідеях педагогів щодо виховання молодших школярів.

Проанализированы педагогические идеи выдающихся деятелей украинской школьной педагогики первой трети ХIХ с.: С.Ф.Русовой, Т.Г.Лубенца, Я.Ф.Чепиги. Акцентировано внимание на идеях педагогов относительно воспитания младших школьников.

The author analyzes the pedagogical ideas of the prominent figures of the Ukrainian education of the first third of the 20-th century S.F. Rusova, T.G. Lubenets, Ya.F. Chepiga on the development and education of the primary school pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського